Symfonia Platforma B2B

Symfonia B2B

To nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie wspomagające zarządzanie sprzedażą w modelu Business to Business. Symfonia Platforma B2B jest zintegrowana z Symfonia Handel co zapewnia szybki i bezbłędny transfer informacji i danych. Dzięki temu Platforma B2B umożliwia zarządzanie procesami sprzedażowymi od momentu przygotowania oferty przez obsługę zamówienia aż po rozliczenie transakcji.

Szybka komunikacja z partnerami B2B dzięki uruchomieniu Platformy Sprzedaży B2B są kluczowe dla rozwoju biznesu z kilku powodów:

1. Efektywność operacyjna: Umożliwiają szybkie i sprawne realizowanie zamówień, co skraca czas dostawy i zwiększa satysfakcję klientów.
2. Lepsza współpraca: Ułatwiają wymianę informacji i koordynację działań z partnerami, co prowadzi do lepszego zarządzania łańcuchem dostaw.
3. Zwiększenie sprzedaży: Platformy B2B automatyzują procesy sprzedażowe, umożliwiając większą skalę działania i docieranie do nowych klientów.
4. Elastyczność: Szybka komunikacja pozwala na szybsze reagowanie na zmiany rynkowe i potrzeby klientów, co jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.
5. Zredukowanie kosztów: Automatyzacja i optymalizacja procesów B2B zmniejsza koszty operacyjne, co pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firmy.

Integracja tych elementów przyspiesza rozwój biznesu, pozwalając firmom na lepsze wykorzystanie zasobów i możliwości rynkowych.

Symfonia Platforma B2B to idealne rozwiązanie dla producentów, dystrybutorów i hurtowni. Skraca czas powtarzalnych zadań, wprowadza samoobsługę kontrahentów i redukuje koszty handlowe. Klienci zyskują szybszą i lepszą obsługę dzięki możliwości samodzielnego sprawdzenia aktualnej oferty czy statusu swojego zamówienia. Właściciel platformy ma możliwość zaproponowania indywidualnych cenników czy rabatów dla każdego kontrahenta.

Możliwości jakie daje integracja Platformy B2B z Symfonią Handel:

Lista i pełne dane produktów
Właściciel platformy decyduje o tym jaki asortyment zobaczy każdy z kontrahentów. Rozbudowana karta produktu pozwala na zamieszczenie opisu towaru, specyfikacji technicznej, stanów magazynowych, zdjęć oraz numerów katalogowych.
Zapytania ofertowe i moduł handlowca
Platforma B2B umożliwia przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych online. Kontrahenci zyskują możliwość negocjacji ceny przy dużych zamówieniach, bezpośrednio z przydzielonym opiekunem handlowym.
Obsługa zapytań o dostępność towaru
Jeśli brakuje towaru lub jest tylko na zamówienie kontrahenci mogą zapytać o dostępność podając swój adres e-mail. Wszystkie zapytania wyświetlają się od razu w systemie.
Dokumenty sprzedaży
Kontrahent ma stały dostęp do dokumentów sprzedaży i faktur. W panelu może też zobaczyć całą historię zamówień wraz ze statusem realizacji. Może pobrać dokumenty rozliczeniowe oraz sprawdzić limit kupiecki.
Wiele koszyków
Procesy zakupowe na rynku B2B zajmują sporo czasu. Klienci mogą dodawać produkty do swoich koszyków, a po skompletowaniu całego asortymentu, wysłać gotowe zamówienie.
Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs
Symfonia Platforma B2B przypomina wyglądem klasyczny sklep internetowy dzięki temu klienci nie będą mieli problemów z obsługą niezależnie czy korzystają z urządzeń stacjonarnych czy mobilnych.
Subkonta
Administrator Platformy B2B może decydować jaki poziom uprawnień otrzymują użytkownicy systemu. Dzięki temu każdy otrzymuje dostęp do takich informacji jakie są mu potrzebne.

 

 Skontaktuj się z nami.

kontakt

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.