Symfonia Handel

 

Dzięki oprogramowaniu Symfonia Handel można znacznie przyspieszyć, rozwinąć i zwiększyć sprzedaż. Użytkownicy uzyskują dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu. Gromadzone dane są aktualne i uporządkowane. Zaletą oprogramowania jest również możliwość korzystania z urządzeń mobilnych oraz łączenie danych z tradycyjnego kanału sprzedaży z kanałem internetowym (e-commerce).

 FUNKCJONALNOŚCI SYMFONIA HANDEL

Zautomatyzowany proces sprzedaży
i zakupu 
  • Maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży – automatyzacja standardowych czynności
    (np. ofertowania, tworzenia zamówień, itp.);
  • Narzędzia do śledzenia, opisywania i  koordynowania całego procesu biznesowego;
  • Możliwość wprowadzania zmian i edycji wystawianych dokumentów;
  • Powielanie transakcji, tworzenie kopii istniejących dokumentów i ich wydruk
    (możliwość tworzenia funkcjonalnych szablonów dokumentów);
  • Zarządzanie fakturami elektronicznymi;
  • Prowadzenie prostej lub złożonej polityki cenowe
    (rabaty dla grup klientów, cenniki okresowe, promocje);
  • Prezentacja danych;
  • Ewidencja danych kontrahenta;
  • Generowanie raportów.
Elastyczna gospodarka magazynowa
  • Wystawianie i ewidencja różnych typów dokumentów (np. WZ, PZ, RW, PW, MM, IN+/-);
  • Odwzorowanie struktury przedsiębiorstwa;
  • Precyzyjna identyfikacja partii towarowych (z możliwością definicji dodatkowych cech);
  • Szereg raportów i analiz;
  • Śledzenie rotacji towarów;
  • Tworzenie dokumentów magazynowych na bazie poprzednich;
  • Generowanie dokumentów magazynowych z poziomu innych modułów.
Integracja z rozwiązaniami stworzonymi dla branży
  • Modyfikacje programu (możliwość programowania własnych rozwiązań);
  • Integracja z zewnętrznymi systemami stworzonymi dla branży
    (np. systemy zamówień, sklepy internetowe, obieg dokumentów);
  • Możliwość definiowania i przypisywania wymiarów analitycznych;
  • Możliwość dodawania dowolnych własnych pól (np. w formularzach dokumentów);
  • Możliwość definiowania konfiguracji własnych układów;
  • Możliwość tworzenia własnych modułów PRISM;
  • PluginSQL;
  • Możliwość wykorzystania skryptów C#.
Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
  • Przypisanie warunków płatności;
  • Przyjmowanie wpłat;
  • Ewidencja kilku numerów kont bankowych (możliwość weryfikacji z Białą Listą VAT);
  • Generowanie szeregu raportów związanych z rozrachunkiem z kontrahentami;
  • Współpraca z bankowością elektroniczną
    (wczytywanie wyciągów bankowych i generowanie płatności wychodzących).
Zgodność z przepisami i bezpieczeństwo pracy 
  • Stałe aktualizacje programu;
  • Ewidencjonowanie danych wykorzystywanych do generowania JPK_V7;
  • Weryfikacja kontrahentów (np. z Białą Listą VAT; Krajową Administracją Skarbową);
  • Kontrola poprawności wystawianych dokumentów;
  • Wystawianie i przesyłanie dokumentów elektronicznych;
  • Integracja z urządzeniami fiskalnymi.

ROZWIĄZANIA DODATKOWE

MOBILNY HANDEL

Narzędzie stworzone dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne, pozwalające na synchronizację kartotek towarowych, kontrahentów, rozrachunków, wystawianie zamówień i przesłanie ich do centrali, przeglądanie nierozliczonych faktur, przyjmowanie płatności, drukowanie faktur oraz dokumentów KP.

MOBILNY MAGAZYN

Aplikacja na urządzenia mobilne, do wykonywania operacji magazynowych (wydań, przyjęć, realizacji zamówień, itp.) wraz z wyznaczaniem zadań dla pracowników magazynowych. Łatwe oznaczanie towarów dzięki obsłudze kodów QR, drukowaniu etykiet i znakowaniu miejsc paletowych.

ANALITYK SPRZEDAŻY

Narzędzie analityczne dające możliwość tworzenia dowolnych raportów handlowych, magazynowych, zamówień, planów sprzedaży, dodatkowych wymiarów dokumentów/ towarów/kontrahentów.

OBSŁUGA
e-COMMERCE

Integracja modułu handlowego z większością popularnych platform biznesowych, sklepów internetowych, managerów zamówień internetowych (m.in. w zakresie obsługi kontrahentów, towarów, cenników, przesyłania zamówień wraz ze śledzeniem stanu ich realizacji, obsługi kurierów)z wykorzystaniem internetowego interfejsu WebAPI lub prostej wymiany plikowej.

Smart BI

Narzędzie zwiększające możliwości analizy danych dostępne w formie arkuszy kalkulacyjnych. Rozwiązanie jest dedykowane:

  • zespołom wdrożeniowym do budowania, dedykowanych zaawansowanych raportów, odpowiadających na indywidulane potrzeby użytkowników i organizacji w których pracują,
  • użytkownikom pracującym  na danych dostępnych z wielu źródeł.

(czytaj więcej)

PODATEK
CUKROWY

Symfonia Podatek Cukrowy umożliwia łatwe i szybkie tworzenie zestawień sprzedaży dla napojów objętych opłatą cukrową wraz z wyliczeniem wartość opłaty do zapłaty.

 

POZIOMY OPROGRAMOWANIA

Symfonia Handel
Ekonomiczny Uniwersalny Profesjonalny
Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
TAK TAK TAK
Elastyczna gospodarka magazynowa
TAK TAK TAK
Rozbudowane mechanizmy rozliczeń
z kontrahentami
TAK TAK TAK
Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
TAK TAK TAK
Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi
TAK TAK
Własne pola kontrahentów i specyfika towarów
TAK TAK
Elastyczne dopasowanie procesów i raportów
TAK TAK
Zaawansowane możliwości analityczne
TAK
Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B)
TAK
Szerokie możliwości dopasowania systemu do klienta
TAK
Szkolenia produktowe – University Basic
TAK TAK TAK

USŁUGI  I ROZWIĄZANIA DODATKOWE (płatne)

Symfonia Handel
Ekonomiczny
Uniwersalny
Profesjonalny
Obsługa wielu firm w programie
TAK TAK TAK
Symfonia Asystent – panel operacyjny do zarządzania grupą firm
TAK TAK TAK
Integrator e-Commerce
TAK
Mobilny Handel
TAK TAK
Mobilny Magazyn
TAK TAK
Analityk sprzedaży
TAK TAK
Business Intelligence
TAK
WebAPI
TAK

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.