Smart BI to narzędzie zwiększające możliwości analizy danych w programach:
- Handel (Symfonia ERP Handel oraz Symfonia Handel Pakiet Uniwersalny i Profesjonalny);
- Finanse i Księgowość (Symfonia Finanse i Księgowość – Pakiet Uniwersalny i Profesjonalny, Symfonia ERP Finanse i Księgowość)
oraz dowolnych źródeł zewnętrznych, dostępne w formie arkuszy kalkulacyjnych będących częścią systemu Symfonia.
Smart Bi jest nowym narzędziem dającym nowe możliwości:
- zespołom wdrożeniowym do budowania, dedykowanych zaawansowanych raportów odpowiadających na indywidulane potrzeby użytkowników i organizacji w których pracują,
- użytkownikom pracującym na danych dostępnych z wielu źródeł oraz elastycznym dostosowywaniu ich do bieżących potrzeb i codziennej pracy.
Smart BI to:
Szybki i wygodny dostęp do informacji:
- Dostęp do danych bezpośrednio z Systemu Symfonia;
- Wszystkie narzędzia do analizy i edycji danych dostępne w programie;
- Nie wymaga do działania zewnętrznych narzędzi i dodatkowych programów.
Aktualność informacji:
- Dostęp do bieżących danych o firmie na moment wykonania raportu;
- Raporty są aktualizowane na postawie nowych wprowadzonych danych.
Łatwość użycia:
- Przystępny interfejs i intuicyjna obsługa znana ze środowiska MS Excel pozwala
pracować bez konieczności dodatkowych szkoleń i nauki obsługi nowych narzędzi.
Uniwersalne narzędzie:
- Budowanie własnych raportów i dostosowanie obecnych zestawień do własnych potrzeb;
- Możliwość pracy na dowolnym zakresie czasowym danych, w tym wykonywanie raportów z kilku lat.
Elastyczne operowanie danymi:
- Dowolność formy prezentowania danych (tabele, wykresy);
- Łatwe modyfikowanie, rozbudowywanie istniejących raportów;
- Możliwość kontynuowania pracy poza programem Symfonia – w Excelu;
- Możliwość wykonywania zaawansowanych zapytań SQL do bazy danych Systemu Symfonia;
- Możliwość analizy danych z zewnętrznych źródeł (plik Excel, bazy danych);
- Możliwość łączenia danych zewnętrznych oraz ewidencjonowanych w bazie programu Symfonia.
- Możliwość generowania raportów związanych z wyliczeniem Podatku Cukrowego – Symfonia Podatek Cukrowy.
Współdziałanie w swojej firmie i poza nią:
- Pozwala na tworzenie raportów dla siebie i dla współpracowników;
- Przekazywanie efektów swojej pracy w postaci plików Excel, eksport raportów wraz z danymi, tabelami
przestawnymi, formułami i wizualizacjami danych; - Wysyłanie wykonanych analiz w postaci plików PDF lub Excel.
Wymagania systemowe – TUTAJ.