Weryfikator cen to nowoczesne rozwiązanie informatyczne współpracujące z systemami Symfonia i Comarch. Stworzono je dla urządzeń opartych na systemie Android. Dzięki temu można połączyć w jednym urządzeniu funkcje multimedialne (prezentacje produktów, zdjęć, filmów, składu surowcowego towarów i biuletynów reklamowych, oraz alternatywnych produktów) ze standardową sprawdzarką cen. To rozwiązanie niezbędne w każdym punkcie handlowym.
Komunikacja pomiędzy urządzeniem a bazą danych oprogramowania Symfonia lub Comarch odbywa się za pomocą podłączenia do sieci LAN lub bezprzewodowego łącza radiowego WiFi.
Weryfikator cen – proponowane możliwości | ||
|
Weryfikator cen to intuicyjne narzędzie do skanowania towaru i wyświetlania na nim nazwy i ceny towaru. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika, z możliwością dostosowania praktycznie każdego elementu do indywidualnych potrzeb klienta.
Weryfikator posiada trzy podstawowe stany pracy:
- Stan oczekiwania na zeskanowanie. Na ekranie wyświetlany jest komunikat o prośbie zeskanowania towaru a samo urządzenie jest w trybie oczekiwania. W przypadku czasu oczekiwania dłuższym niż 1 minuta, ekran ten zostanie zastąpiony wygaszaczem ekranu – dowolnym zdjęciem w formacie png, które zostanie umieszczone w katalogu na urządzeniu. Może to być np. informacja o aktualnej promocji na dany towar lub logo firmy.
- Stan poprawnego skanowania. Po dokonaniu skanowania i odnalezieniu prawidłowego towaru w bazie danych, zostanie wyświetlony komunikat. Pasek na górze ekranu zmieni kolor na zielony, a na głównym polu zostanie wyświetlony kod towaru oraz jego nazwa. W przypadku długiej nazwy towaru zostanie ona zawinięta do kolejnej linii. Na dole ekranu po środku widnieje cena towaru. Pobrane dane są identyczne z tymi znajdującymi się w kartotece towaru w Symfonii. Komunikat wyświetlany jest na czas 5 sekund a następnie urządzenie wraca ponownie do trybu czuwania.
- Stan błędnego skanowania. W przypadku gdy zeskanowany towar nie zostanie odnaleziony w bazie danych, na ekranie zostanie wyświetlony komunikat informujący o błędzie, a górny pasek zmieni kolor na czerwony. Komunikat również zostanie wyświetlony na czas 5 sekund.
Rozwiązanie dedykowane dla:
• Symfonia ERP Handel
• Symfonia Handel
• Comarch ERP Optima
• Inne działające w oparciu o bazę danych Microsoft SQL Server
Sprzęt dedykowany Imago A10:
Imago A10 to mikrokiosk, którego jednym z zastosowań jest digital signage. Komputer dysponuje ekranem dotykowym o przekątnej 10,1 cala i pracuje w oparciu o system operacyjny Android wersja 8.1 Oreo. Urządzenie jest kompatybilne z uchwytem VESA. Wbudowane moduły Wi-Fi i Bluetooth oraz komunikacja i zasilanie urządzenia poprzez LAN (POE) pozwalają na wymianę i prezentację danych zawartych w zewnętrznej bazie. W połączeniu ze zintegrowanym czytnikiem kodów 2D Zebra SE-2707 lub czytnikiem NFC, Imago A10 umożliwia odczyt danych z identyfikatorów lub opakowań produktów. Ta funkcjonalność ułatwi rejestrację czasu pracy i potwierdzania obecności, jak również posłuży do weryfikacji obecnego statusu lub stanów magazynowych np. produktów w sklepach: obuwniczym i odzieżowym. Imago A10 daje pewność niezawodnego działania w punktach obsługi klienta.
Firmy zainteresowane wprowadzeniem tej funkcjonalności do punktów handlowych zapraszamy do kontaktu z naszym Działem handlowym.