Symfonia w Chmurze – czyli Symfonia Finanse i Księgowość oraz Symfonia Handel dostępne w pakiecie, w odsłonie chmurowej.
Zalety oprogramowania w Chmurze:
- Łatwy dostęp i możliwość pracy z dowolnego miejsca w przeglądarce internetowej;
- Brak czasochłonnych, kosztownych instalacji i aktualizacji. Zawsze pracujesz na programie aktualnym i zgodnym z prawem;
- Szybkie uruchomienie. Możesz rozpocząć pracę od razu po aktywacji;
- Niski próg wejścia. Nie ponosisz wysokiego kosztu infrastruktury na początku pracy. W trakcie nie ponosisz kosztów utrzymania i konserwacji Opłacasz jedynie abonament;
- Bezpieczeństwo danych. Cykliczne kopie zapasowe. Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantowany przez Symfonię i sprawdzonego dostawcę rozwiązań chmurowych Amazon Web Services;
- Stała cena, w której zawiera się wszystko co jest potrzebne do rozpoczęcia pracy;
- Możliwość rozwoju i skalowania biznesu. Bez kosztownych przerw w pracy możesz zwiększyć zasoby.
Symfonia w chmurze dla małych i średnich firm, mających proste procesy biznesowe to:
- Symfonia Finanse i Księgowość: Środki trwałe (bez limitu), e-Deklaracje, e-Przelewy / Import Wyciągów;
- Symfonia Handel: e-Dokumenty, KSeF, import operacji bankowych powiadomienia o płatnościach.
Symfonia w Chmurze dostępna dla systemów na Windows oraz w wersji przeglądarkowej na pozostałych systemach operacyjnych w tym również mobilnych, gdy możliwe jest skorzystanie z klawiatury i myszy.
Skontaktuj się z nami pomożemy w uruchomieniu
Symfonia ERP w Chmurze dla firm z rozbudowanymi procesami biznesowymi oraz dla biur rachunkowych.
Symfonia ERP w Chmurze zawiera moduły, które pozwalają na działalność większości firm: sprzedaż, zakupy, magazyn, księgowość, rozliczenie pracowników ewidencja majątku. Pozwala też na rozbudowę o specjalistyczne rozwiązania wybrane z oferty Symfonii.
Skontaktuj się z nami pomożemy w wyborze.