To nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie wspomagające zarządzanie sprzedażą w modelu Business to Business. Symfonia Platforma B2B jest zintegrowana z Symfonia Handel co zapewnia szybki i bezbłędny transfer informacji i danych. Dzięki temu Platforma B2B umożliwia zarządzanie procesami sprzedażowymi od momentu przygotowania oferty przez obsługę zamówienia aż po rozliczenie transakcji.
Szybka komunikacja z partnerami B2B dzięki uruchomieniu Platformy Sprzedaży B2B są kluczowe dla rozwoju biznesu z kilku powodów:
1. Efektywność operacyjna: Umożliwiają szybkie i sprawne realizowanie zamówień, co skraca czas dostawy i zwiększa satysfakcję klientów.
2. Lepsza współpraca: Ułatwiają wymianę informacji i koordynację działań z partnerami, co prowadzi do lepszego zarządzania łańcuchem dostaw.
3. Zwiększenie sprzedaży: Platformy B2B automatyzują procesy sprzedażowe, umożliwiając większą skalę działania i docieranie do nowych klientów.
4. Elastyczność: Szybka komunikacja pozwala na szybsze reagowanie na zmiany rynkowe i potrzeby klientów, co jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.
5. Zredukowanie kosztów: Automatyzacja i optymalizacja procesów B2B zmniejsza koszty operacyjne, co pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firmy.
Integracja tych elementów przyspiesza rozwój biznesu, pozwalając firmom na lepsze wykorzystanie zasobów i możliwości rynkowych.
Symfonia Platforma B2B to idealne rozwiązanie dla producentów, dystrybutorów i hurtowni. Skraca czas powtarzalnych zadań, wprowadza samoobsługę kontrahentów i redukuje koszty handlowe. Klienci zyskują szybszą i lepszą obsługę dzięki możliwości samodzielnego sprawdzenia aktualnej oferty czy statusu swojego zamówienia. Właściciel platformy ma możliwość zaproponowania indywidualnych cenników czy rabatów dla każdego kontrahenta.
Możliwości jakie daje integracja Platformy B2B z Symfonią Handel: |
|
Lista i pełne dane produktów |
Właściciel platformy decyduje o tym jaki asortyment zobaczy każdy z kontrahentów. Rozbudowana karta produktu pozwala na zamieszczenie opisu towaru, specyfikacji technicznej, stanów magazynowych, zdjęć oraz numerów katalogowych. |
Zapytania ofertowe i moduł handlowca |
Platforma B2B umożliwia przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych online. Kontrahenci zyskują możliwość negocjacji ceny przy dużych zamówieniach, bezpośrednio z przydzielonym opiekunem handlowym. |
Obsługa zapytań o dostępność towaru |
Jeśli brakuje towaru lub jest tylko na zamówienie kontrahenci mogą zapytać o dostępność podając swój adres e-mail. Wszystkie zapytania wyświetlają się od razu w systemie. |
Dokumenty sprzedaży |
Kontrahent ma stały dostęp do dokumentów sprzedaży i faktur. W panelu może też zobaczyć całą historię zamówień wraz ze statusem realizacji. Może pobrać dokumenty rozliczeniowe oraz sprawdzić limit kupiecki. |
Wiele koszyków |
Procesy zakupowe na rynku B2B zajmują sporo czasu. Klienci mogą dodawać produkty do swoich koszyków, a po skompletowaniu całego asortymentu, wysłać gotowe zamówienie. |
Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs |
Symfonia Platforma B2B przypomina wyglądem klasyczny sklep internetowy dzięki temu klienci nie będą mieli problemów z obsługą niezależnie czy korzystają z urządzeń stacjonarnych czy mobilnych. |
Subkonta |
Administrator Platformy B2B może decydować jaki poziom uprawnień otrzymują użytkownicy systemu. Dzięki temu każdy otrzymuje dostęp do takich informacji jakie są mu potrzebne. |
Skontaktuj się z nami.