Rozliczanie handlowców

Moduł Rozliczanie Handlowców usprawnia pracę firmy w obszarze rozliczeń przedstawicieli handlowych. Moduł współpracuje z programem Symfonia Handel.

Rozwiązanie bazuje na standardowej kartotece pracowników i umożliwia wyliczenie należnej premii na podstawie powiązania pracownika z dokumentami sprzedaży w odniesieniu do znacznika, rodzaju albo katalogu dokumentu, nabywcy czy działu lub kombinacji tych parametrów.

Moduł w zależności od wersji umożliwia:

  • rozliczenie pracowników konkretnego działu w oparciu o terminowość płatności dokumentów z nimi powiązanych,
  • naliczanie premii pracownika od wartości brutto lub netto dokumentów sprzedaży albo zysku,
  • uzyskiwanie, podczas tworzenia wyliczeń premii dla pracownika, dodatkowych informacji o dokumencie sprzedaży, dokumencie płatności, terminach płatności (przedziałach i liczbie dni) oraz kwotach pobranych do wyliczeń i wynikającą wyliczoną premię,
  • zastosowanie korekt, polegających na ręcznym wprowadzaniu kwot uznanych za uzasadnione,
  • eksportowanie wyliczeń premii do arkusza MS Excel,
  • wykorzystanie funkcji szybkiego podglądu wypłaconych premii w podziale na miesiące,
  • archiwizowanie zatwierdzonych danych dotyczących wypłaconych premii, co pozwala na wykorzystanie ich do przyszłych wyliczeń, na podstawie częściowych płatności faktur,
  • pobieranie danych dotyczących płatności zarówno z programu Symfonia Handel, jak i Symfonia Finanse i Księgowość.

Istnieje możliwość zdefiniowania dodatkowych parametrów (na etapie wdrożenia):

  • progi wartościowe sprzedaży (w tym progi minimalne),
  • progi oparte na terminie zapłaty wystawionych faktur,
  • wielkość przyjętych zamówień.

 

ZAPYTAJ O CENĘ

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.