Rozwiązanie, umożliwia integrację z systemem zewnętrznym poprzez bazę wymiany, w celu zaimportowania danych kontrahentów i dokumentów do modułu Symfonia Finanse i Księgowość.
Dowolny system Klienta przesyła dokumenty do bazy wymiany, a następnie są one importowane do modułu Symfonia Finanse i Księgowość.
Pobrane dokumenty są widoczne w historii importu (możemy się po niej poruszać w prosty sposób używając wyświetlanego kalendarza). Dokumenty pojawiają się w buforze i są oznaczane wykrzyknikiem.
Narzędzie umożliwia także automatyczny, cykliczny import kontrahentów do bazy wymiany – co jest wygodnym, oszczędzającym czas Klienta rozwiązaniem.
Dane te są wprowadzane tylko w jednym systemie, a nie w dwóch – dzięki temu zmniejsza się ryzyko ewentualnych błędów powstających we wspomnianym procesie.
Korzyści wynikające z zastosowania rozwiązania:
– uniwersalność – pasuje do różnych systemów Klientów,
– prosty i szybki import dokumentów (oszczędność czasu),
– wygodny, cykliczny import kontrahentów,
– bezpieczeństwo danych.