Odłożenie wprowadzenia KSeF w czasie nie zmieniło potrzeby cyfryzacji firm. Cyfryzacja to proces, który warto rozpocząć już teraz. Przynosi firmom wiele korzyści niezależnie od ich wielkości, może zapewnić przewagę konkurencyjną a w przyszłości przeprowadzać spokojniej dopasowanie firmy do wymogu KSeF.
Cyfryzacja w każdej organizacji oznacza to samo zamianę papieru na plik, segregatorów na katalogi a zamiast zeszytów czy ręcznie obsługiwanych arkuszy, które pilnują realizacji pewnych procesów wprowadzenie nowoczesnego systemu informatycznego i właściwego oprogramowanie, które dużo skuteczniej pilnuje terminów, budżetów, obiegu dokumentów i przyspiesza podejmowanie decyzji.
Od czego zacząć cyfryzację firmy?
Planując cyfryzację firmy warto ustalić priorytety. Gdzie występuje najwięcej czynności i procesów, które można automatyzować?
Niezależnie od wielkości firmy cyfryzacja obiegu dokumentów firmowych jest procesem przynoszącym realne korzyści. Pozwala zapanować nad całą dokumentacją firmy w tym obiegiem faktur, usprawnia przepływ dokumentów i wymianę informacji między pracownikami. Szybszy przepływ informacji to lepsza decyzyjność, wzrost elastyczności w dopasowaniu do sytuacji co powoduje wzrost konkurencyjności firmy.
Oszczędności czasu jakie powstają w wyniku automatyzacji pewnych powtarzalnych procesów związanych z obróbką i obiegiem dokumentów w firmie przełożą się na oszczędności finansowe.
Jakie oprogramowanie zastosować do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów?
Narzędziem, które pozwoli zapanować nad firmową dokumentacją jest Elektroniczny Obieg Dokumentów MAP solutions. Głównym celem tej intuicyjnej w obsłudze aplikacji jest usprawnienie przepływu dokumentów firmowych oraz ułatwienie wymiany informacji między pracownikami. Zastosowanie Elektronicznego Obiegu Dokumentów podnosi też poziom bezpieczeństwa danych. Narzędzie umożliwia przypisanie każdemu pracownikowi osobnych uprawnień, dzięki czemu poufne informacje są przechowywane i przekazywane w bezpieczny sposób. Dokumenty są bezpiecznie przechowywane a elektroniczne archiwum ułatwia wyszukiwanie i przypisywanie ich do konkretnych projektów czy procesów.
Zalety stosowania aplikacji Elektroniczny Obieg Dokumentów MAP solutions:
- Rejestrowanie i archiwizacja dokumentów w systemie;
- Możliwość modelowania i uruchomienia procesów workflow;
- Monitorowanie terminów realizacji spraw związanych z dokumentacją;
- Spersonalizowany pulpit;
- Historia i metryka dokumentów;
- Wnioski budżetowe i zakupowe;
- Zarządzanie nieobecnościami i zastępstwami;
- Elastyczność, możliwość dostosowania do każdej organizacji
- Możliwość współdziałania z oprogramowaniem innych producentów
- Swobodny dostęp do aplikacji z przeglądarki internetowej
- Czytelny interfejs
Zapytaj o możliwość zastosowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Twojej firmie.