Tylko do 8 grudnia 2024 r. możesz kupić najpopularniejsze programy i szkolenia Symfonii w promocyjnych cenach.
Wybierz rozwiązania dla swojej firmy i zyskaj 25% rabatu na roczną subskrypcję!
Jak skorzystać z promocji?
1. Przejdź do sklepu Symfonii i wybierz programy lub szkolenia dla swojej firmy
2. Dodaj produkty do koszyka – rabat naliczy się automatycznie
3. Potwierdź i opłać swoje zamówienie
Poznaj rozwiązanie objęte promocją
Symfonia Finanse i Księgowość to program do prowadzenia pełnej księgowości dla firm każdego rodzaju, wybierz jeśli chcesz:
- mieć pod kontrolą CIT, VAT, JPK, e-sprawozdania, bilanse i przelewy
- korzystać z gotowych szablonów dokumentów i wzorcowych planów kont
- automatycznie generować deklaracje i sprawozdania
- tworzyć własne wzorce księgowań i maski kont
- zyskać szybki dostęp do szczegółowych informacji o rozrachunkach
Symfonia Handel to program dla firm handlowych i usługowych do zarządzania sprzedażą i zamówieniami, wybierz jeśli chcesz:
- zautomatyzować procesy sprzedaży i zakupu
- zarządzać cenami, ofertą handlową, kartami produktów czy kontami użytkowników
- mieć wgląd w informacje o należnościach i zobowiązaniach
- tworzyć indywidualne cenniki i naliczać elastyczne rabaty
- na bieżąco monitorować stany magazynowe
Symfonia R2Płatnik to system do prowadzenia dokumentacji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i rozliczania czasu pracy, wybierz jeśli chcesz:
- naliczać płace bezbłędnie i na czas
- przygotowywać dyspozycje przelewów
- tworzyć raporty i e-Deklaracje do ZUS i US
- korzystać z gotowych szablonów dokumentów kadrowych
- generować raporty kadrowo-płacowe
Symfonia eDokumenty to program do zarządzania elektronicznym obiegiem i archiwizacją dokumentów, wybierz jeśli chcesz:
- mieć proste i wygodne w użyciu repozytorium dokumentów
- wczytywać skany ze wsparciem OCR
- łatwo i samodzielnie utrzymywać strukturę dokumentów w firmie
- w wygodny sposób przeglądać wszystkie dokumenty firmowe
Symfonia HR to program do zarządzania procesami HR oraz obsługi wniosków, wybierz jeśli chcesz:
- zarządzać wszystkimi procesami HR w jednym systemie
- akceptować wnioski związane z nieobecnościami
- udostępniać szkolenia w swoim pracownikom
- wyznaczać i monitorować poziom realizacji celów
Symfonia w Chmurze to pakiet 3 aplikacji: Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Handel oraz Symfonia Środki Trwałe, wybierz jeśli chcesz:
- zyskać jedno, kompletne rozwiązanie do prowadzenia rachunkowości i obsługi procesów sprzedażowych
- prowadzić ewidencję środków trwałych oraz szybko i bezbłędne rozliczać amortyzację
- mieć zdalny dostęp do wszystkich dokumentów
Symfonia eBiuro to program księgowy do prowadzenia uproszczonej księgowości, rozliczania kadr i płac, wybierz jeśli chcesz:
- obsługiwać wszystkie procesy z zakresu uproszczonej księgowości (KPiR i ryczałt)
- mieć zdalny dostęp do wszystkich dokumentów
- wysyłać deklaracje i JPK_VAT do urzędu skarbowego
- udzielać konsultacji księgowych za pomocą modułu do komunikacji z klientami
- bezpłatnie udostępnić wszystkim klientom swojego biura moduł do fakturowania