Symfonia ERP e-Pracownik 24.02.01

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami wprowadzonymi w programie. Na szczególną uwagę zasługuje punkt dotyczący możliwości synchronizacji z Symfonia R2Płatnik, który wskazuje obecny jej zakres (jest to pierwszy etap prac).

Poprawki:

  • Aktualności: Poprawiono wygląd, oraz powiadomienia dla komentarzy w aktualnościach. Poprawiono wyświetlanie zdjęć użytkowników i emotikonek;
  • Delegacje: Naprawiono błąd związany z rejestrem czasu pracy przy delegacjach, w którym nachodzące na siebie RCP nie kolidowały ze sobą;
  • Powiadomienia: Naprawione zostały powiadomienia mailowe, które w starej wersji nie były wysyłane prawidłowo na skrzynkę mailową.

Funkcje:

  • Synchronizacja: Synchronizacja: dodano możliwość synchronizacji z Symfonią R2Płatnik. Obecna wersja umożliwia:
    • Synchronizacja główna (odczyt):
      • Użytkownicy;
      • Działy;
      • Struktura organizacyjna.
    • Synchronizacja dodatkowych elementów kartotekowych (odczyt / zapis):
      • ID pracownika;
      • Numer ewidencyjny (Identyfikator z listy pracowników);
      • Numer karty RCP;
      • Telefon prywatny (atrybut adresu);
      • Telefon komórkowy (atrybut adresu);
      • Imię;
      • Drugie imię;
      • Nazwisko;
      • Nazwisko rodowe;
      • Płeć;
      • NIP;
      • PESEL;
      • Nr ewidencyjny pracownika;
      • Numer karty RCP;
      • Urząd skarbowy;
      • Rachunek bankowy (zgrupowany):
        • nazwa banku;
        • nr konta;
      • Urodzony (zgrupowany):
        • data urodzenia;
        • miejscowość;
        • imię ojca;
        • imię matki;
      • Bilanse urlopowe – osobny element zgrupowany dla każdego typu zdarzenia (tylko odczyt – bilans z ERP nadpisuje dane w portalu). Do każdego z tych zdarzeń będą dołączone następujące pola jako atrybuty elementów zgrupowanych: wymiar godz., wymiar dni, zaległy godz., zaległy dni, wykorzystano godz., wykorzystano dni, pozostało godz., pozostało dni;
      • Urlop wypoczynkowy (zgrupowany);
      • Urlop wypoczynkowy na żądanie (zgrupowany);
      • Ekwiwalent za urlop wypoczynkowy (zgrupowany);
      • Urlop okolicznościowy (zgrupowany);
      • Urlop-opieka nad dzieckiem (zgrupowany);
      • Urlop szkoleniowy (zgrupowany);
      • Urlop dodatkowy (zgrupowany);
      • Ekwiwalent za urlop dodatkowy (zgrupowany);
      • Urlop rehabilitacyjny (zgrupowany);
      • Urlop firmowy (zgrupowany);
      • Nieobecność płatna (zgrupowany);
      • Nieobecność płatna(uw) (zgrupowany);
      • Nieobecność płatna(ekw) (zgrupowany);
      • Nieobecność płatna(siła wyższa) (zgrupowany);
      • Umowa o pracę (zgrupowany);
        • wymiar czasu pracy;
        • kwota wynagrodzenia zasadniczego;
        • stanowisko;
        • data zawarcia umowy;
        • nr umowy;
      • Adresy (zgrupowane) – osobny element zgrupowany dla każdego typu adresu. Do każdego z tych adresów będą dołączone następujące pola jako atrybuty elementów zgrupowanych: (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, poczta, miejscowość, gmina, powiat, województwo, kraj, e-mail, telefon prywatny, telefon komórkowy):
        • Adres zameldowania;
        • Adres tymczasowy;
        • Adres do korespondencji;
        • Adres PIT;
      • Wnioski/zdarzenia nieobecności (odczyt / zapis);
    • RCP:Dodano oś czasu pracy dla dni wstecz znajdującą się w kalendarzu. Działa ona na tej samej zasadzie co „drzewko” dostępne w rejestrze czasu pracy na pulpicie;
    • Aktualności:Pojawił się przycisk „oznacz posty jako przeczytane” odpowiedzialny za odznaczenie nowych postów i usunięcie powiadomień z paska modułów;
    • Kalendarz:Dodano nowy typ obecności „Obecność (hybrydowa)”;
    • Kalendarz:Dodano nowe uprawnienie „Udostępniaj obecność w kalendarzu firmy” odpowiedzialne za widoczność obecności użytkownika, dla pozostałych osób posiadających tylko podstawowe uprawnienia widoczności kalendarza. Po dodaniu uprawnienia dla użytkownika, jego status będzie widoczny dla pozostałych użytkowników niezależnie od ich poziomu w strukturze;
    • Wnioski:Dodano opcję „Nie uwzględniaj struktury” w sekcji z konfiguracją ścieżki akceptacji wniosku. Po włączeniu tej opcji system nie będzie brał pod uwagę bezpośredniego przełożonego pracownika. Zamiast tego, uwzględniane będą jedynie przypisania kierowników i pracowników zdefiniowane w ustawieniach grupy/działu (Ustawienia – Grupy – Lista grup). Każdy menedżer grupy będzie miał możliwość akceptowania wniosków dowolnego pracownika przypisanego w zakładce „Użytkownicy grupy”.

Oprogramowanie: Zaktualizowano Angulara do wersji 17.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.