nowa wersja e-Pracownik 2024.02.00

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami wprowadzonymi w programie:

Poprawki:

  • API:poprawiono pobieranie harmonogramów za pomocą API
  • Aktualności:poprawiono widok aktualności zarówno dla komputerów jak i urządzeń mobilnych
  • Dokumenty:usprawniono dodawanie plików dla użytkowników, które wcześniej przy umieszczaniu takich samych plików dla wielu użytkowników powodowało ich zapychanie
  • Dokumenty:poprawiono błąd przy usuwaniu plików podczas którego nie usuwał się on z bazy danych
  • Elementy:sformatowano widok elementów tak aby te nie nachodziły na siebie co występowało np. podczas tworzenia raportu
  • Elementy:poprawiono błąd polegający na niepoprawnym prezentowaniu godzin i minut w kartotekach i wnioskach poprzez dodanie funkcji „Prezentuj jako godziny i minuty”, dostępnej w edycji elementu
  • Import:poprawiono import RCP
  • Kalendarz:naprawiono filtr odpowiadający za wybór użytkownika dla okresu rozliczeniowego w tabeli
  • Kalendarz:jeżeli użytkownik posiadał przypisany harmonogram bez zakresu godzin to zdarzało się, że kolor oznaczający święto w kalendarzu przenosił się błędnie na datę, w której to święto nie występowało
  • Kalendarz:poprawiono widok dla okresu rozliczeniowego, w którym wcześniej zdarzały się pojedyncze błędy tj. ucinanie ostatniego dnia miesiąca dla widoku kwartalnego
  • Kalendarz:naprawiono błędne kalkulowanie wartości NO (Norma w okresie rozliczeniowym) i NM (Norma w miesiącu) w trybie harmonogramowania dla użytkowników z harmonogramem o niepełnych godzinach np. 7:00 – 14:35
  • Kalendarz:skorygowano błędne zapisywanie się harmonogramów po ich zmianie, gdy te nachodziły na święta czy dni wolne
  • Kartoteki:poprawiono błąd związany z brakiem zaokrągleń w kartotekach
  • Raporty:wprowadzono ogólne poprawki dla modułu tabeli przestawnej oraz jej kreatora
  • Wnioski:naprawiono błąd występujący przy próbie eksportu wniosków do programu Excel
  • Wnioski:poprawiono błąd powodujący pojawianie się danych nienależących do osoby, której dotyczy wniosek, ale innej, biorącej udział w procesie akceptacji wniosku
  • Wnioski:rozwiązano problem z akceptacją wniosków cyklicznych złożonych przez pracowników, który polegał na pojawieniu się błędu przy akceptacji wszystkich wniosków naraz, wcześniej odrzucając jeden z nich
  • Wnioski:wyświetlana wartość bilansu urlopowego po złożeniu wniosku dla kierownika i pracownika nie była spójna, co po aktualizacji już nie występuje
  • Wydruki:poprawiono błędy w funkcjonalności wydruków tj. przypisywanie wielu wydruków wniosku dla poszczególnych ról i stanowisk

Funkcje:

  • Aktualności:dodano nową funkcję pozwalającą na szybszą i wygodniejszą komunikację z pracownikami poprzez e-Pracownika. Pojawienie się nowej zakładki na liście modułów umożliwia dodawanie postów, które mają za zadanie polepszyć obieg informacji w firmie. Dla aktualności utworzone zostały dwie role: 1. Edycja – Posiada uprawnienia do tworzenia oraz dodawania postów a także edytowania takowych. Ma również wgląd w archiwalne oraz zaplanowane posty. 2. Podgląd – Po jej przypisaniu pracownik będzie miał możliwość zobaczenia postów publikowanych na forum przez edytora
  • Aktualności:do nowego modułu aktualności dodano komentarze pozwalające na szybszą i łatwiejszą interakcje pracowników pod utworzonymi przez nas postami. Pozwala to również na wykorzystanie nowej funkcji jako pewnego rodzaju komunikator firmowy
  • Aktualności:Dodano powiadomienia o nieprzeczytanych postach (czerwona kropka z ilością nieprzeczytanych postów) oraz o komentarzach, w których zalogowany użytkownik udzielił wcześniej komentarza (niebieska kropka), które pojawiają się w zakładce z modułami. Dodano przycisk umożliwiający zaznaczenie wszystkich postów jako przeczytane oraz oznaczenie dla nowych komentarzy
  • Delegacje:dodano możliwość zarejestrowania RCP na przełomie doby (w godzinach nocnych), co pozwoli na jeszcze szybsze i dokładniejsze monitorowanie i rejestrowanie czasu pracy naszych pracowników
  • Kalendarz:dodano nowy sposób importu RCP za pomocą konfiguracji z poziomu zapytania
  • Kalendarz:od teraz pracownik z przypisanym harmonogramem np. 8:00 – 16:00, może rozpisać swój zapis czasu pracy (RCP) z typem „obecność” w dowolnej części dnia, nawet dla aktywności wybiegających w przyszłość
  • Logowanie:od teraz istnieje możliwość zalogowania się do portalu poprzez Okta Verify, po ówczesnym powiązaniu konta Okta z aplikacją e-Pracownik
  • Nadgodziny:dodano tolerancję dla nadgodzin. Nowa opcja pojawiła się w ustawieniach nadgodzin i pozwala na ustawienie odpowiedniej tolerancji czasu, po którym nadgodziny będą wliczały się do bilansu. Przykładowo, ustawiając tolerancję na 15 minut, pracownik z 8 godzinnym harmonogramem pracy, jeżeli przepracuje 8 godziny i 14 minut to nie zostaną mu naliczone nadgodziny w bilansie
  • Powiadomienia e-mail:dodano wybór sposobu połączenia ze skrzynką SMTP (Domyślny i OAuth2). Zalecamy, aby na nowo wprowadzić parametry skrzynki pocztowej w każdej z firm)
  • Powiadomienia:dodano funkcję umożliwiającą konfigurację dedykowanego powiadomienia mailowego z zaproszeniem do systemu. Opcja ta znajduje się w ustawieniach powiadomień w dolnej części ekranu. Po wejściu w nią możemy dowolnie edytować zaproszenie do aplikacji e-Pracownik wysyłane drogą mailową np. do nowych pracowników
  • Raporty:od teraz dane we własnych raportach mogą się sklejać w jeden wiersz z tego samego okresu, co pozwoli na jeszcze bardziej dokładne i wygodniejsze dostosowywanie raportu do naszych potrzeb
  • RCP:Szybkie dodawanie elementów do słownika w rozpisywaniu czasu pracy pozwala na wpisywanie dowolnej wartości w ówcześnie skonfigurowane pole, po kliknięciu „ENTER” pojawia się komunikat o treści: „Czy na pewno chcesz dodać ten element o tej nazwie?”. Po kliknięciu „TAK” nasza wpisana wartość automatycznie doda się do słownika danego elementu. Aby włączyć szybkie dodawanie należy włączyć opcje „Zezwalaj na szybkie dodawanie podczas rozpisywania czasu pracy” w edycji elementu
  • Struktura:dodano pozycję pozwalającą dostosować uprawnienia do wglądu wybranego użytkownika „w drzewko” struktury firmy. Funkcja dostępna jest po przypisaniu w ustawieniach uprawnień użytkowników pod nazwą „Kontakty i struktura – Pełna widoczność struktury”
  • Wnioski:Dodano nową konfigurację wniosku mającą za zadanie przypisanie ról dla których będzie występowało ograniczenie pozwalające tylko i wyłącznie na akceptację wstępną wniosku
  • Wnioski:wiele wydruków w konfiguracji wniosku
  • Wnioski:dodano nową konfigurację dla wniosku godzinowego, „Pozwalaj na składanie wniosków wyłącznie w wielokrotności godzin” (umożliwia składanie wniosków na okresy trwające całe godziny. Po włączeniu tej opcji, czas trwania wniosku musi wynosić dokładnie pełną godzinę lub jej wielokrotność, niezależnie od minuty rozpoczęcia np. 16:15 – 17:15, 15:43 – 19:43), oraz „Rozpoczęcie w pełnych godzinach” (umożliwia składanie wniosków wyłącznie w pełnych godzinach, bez minut np. 16:00 – 17:00)
  • Wnioski:dodano opcję „Nie wliczaj do nadgodzin” znajdującą się w konfiguratorze wniosku, dzięki której wnioski nie będą kolidować na tabeli
  • Wnioski:dodano opcję „Wyłącz podpowiadanie domyślnych dni „w konfiguracji wniosku”. Jest ona analogiczna do opcji odpowiadającej za sugerowanie odpowiednich godzin przy składaniu wniosku godzinowego
  • Wydruki:dodano klucz „[UserOwnerName]”, który odpowiedzialny jest pojawienie się na wydruku imienia i nazwiska osoby do której wniosek należy

Aktualizacja Platformy .Net Core do wersji 8.0.7 (konieczna instalacja nowej wersji platformy dostępnej w instalatorze, po instalacji może być konieczny restart systemu)

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.