Miło nam poinformować o połączeniu banku PKO – iPKO biznes z oprogramowaniem Symfonia dzięki aplikacji Nasz Bank.
Użytkownicy serwisu Symfonia mogą m.in. zlecać przelewy, wysyłać listy płac i pobierać wyciągi bez logowania się do bankowości elektronicznej iPKO biznes. Aby korzystać z tych funkcji należy aktywować aplikację Nasz Bank firmy MAP solutions.
Jak aktywować połączenie?
Dwukierunkowa komunikacja pomiędzy oprogramowaniem Symfonia, a systemem bankowości elektronicznej iPKO biznes jest możliwa dzięki aplikacji Nasz Bank. Jeśli chcesz aktywować aplikację w swojej firmie skontaktuj się z nami.
Użytkownicy będą mogli między innymi:
– generować przelewy w oparciu o dane rozliczeń pobrane bezpośrednio z programu finansowo-księgowego;
– importować przelewy z modułów kadrowo-płacowych (listy płac);
– zlecać przelewy: zbiorcze, krajowe (bez podatkowych), płatności podzielone;
– aktualizować paczki przelewów;
– pobierać salda rachunków;
– pobierać historię operacji w celu wyświetlenia;
– pobierać raporty (MT940).
Zobacz więcej funkcjonalności aplikacji Nasz Bank