Połączenie iPKO biznes z oprogramowaniem Symfonia. Nasz Bank

Miło nam poinformować o połączeniu banku PKO – iPKO biznes z oprogramowaniem Symfonia dzięki aplikacji Nasz Bank.

Użytkownicy serwisu Symfonia mogą m.in. zlecać przelewy, wysyłać listy płac i pobierać wyciągi bez logowania się do bankowości elektronicznej iPKO biznes. Aby korzystać z tych funkcji należy aktywować aplikację Nasz Bank firmy MAP solutions.

Jak aktywować połączenie?

Dwukierunkowa komunikacja pomiędzy oprogramowaniem Symfonia, a systemem bankowości elektronicznej iPKO biznes jest możliwa dzięki aplikacji Nasz Bank. Jeśli chcesz aktywować aplikację w swojej firmie skontaktuj się z nami.

Użytkownicy będą mogli między innymi:

– generować przelewy w oparciu o dane rozliczeń pobrane bezpośrednio z programu finansowo-księgowego;

– importować przelewy z modułów kadrowo-płacowych (listy płac);

– zlecać przelewy: zbiorcze, krajowe (bez podatkowych), płatności podzielone;

– aktualizować paczki przelewów;

– pobierać salda rachunków;

– pobierać historię operacji w celu wyświetlenia;

– pobierać raporty (MT940).

Zobacz więcej funkcjonalności aplikacji Nasz Bank

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.