Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami w programie.
Poprawki:
- RCP: poprawiono brak sprawdzania powiadomień mailowych o niezakończonych zdarzeniach RCP przy ponownym wysłaniu
- wydruki: poprawiono wyświetlanie na wydruku wniosku tylko ostatniej wielowartościowej wartości słownikowej
- RCP: usunięto błąd polegający na nieusuwaniu filtrów po uruchomieniu funkcji harmonogramowania
- tłumaczenia: dodano tłumaczenia do elementów we wnioskach o zmianę danych kartotekowych
- wnioski – wydruki: poprawiono formatowanie plików PDF
- wnioski – dane kadrowe: usunięto błąd, który powodował wyświetlanie się elementów w odwrotnej kolejności w konfiguracji wniosku
- wnioski – dane kadrowe: dodano zabezpieczenie, które uniemożliwia aktualizację elementów pochodzących z systemu ERP i posiadających włączoną opcję występowania wielu wartości jednocześnie. Użytkownicy nadal mogą dodawać nowe wartości, ale nie mogą ich już edytować. Funkcjonalność ta pozostaje niezmieniona dla elementów tworzonych w e-Pracowniku, które nie są zintegrowane z systemem ERP
- ustawienia – grupy: usunięto błąd polegający na wyświetlaniu menedżera w zakładce członkowie grupy (kierownik) po usunięciu go z zakładki menedżerowie grupy
- delegacje: usunięto błąd dotyczący ilości dni, za które przysługuje ryczałt. Teraz ryczałt przysługuje za każdą rozpoczętą dobę
Funkcje:
- e-Pracownik: dodano synchronizację z Symfonią ERP Kadry i Płace 2024.0
- kalendarz: dodano możliwość odejmowania kolumn w kalendarzu
- kartoteki: dodano możliwość usuwania wartości kartotekowych w historii (wartość z e-Pracownika)
- RCP: przeniesiono konfigurację pobierania zapisów z RCP do ustawień firmy. Teraz można konfigurować import RCP dla każdej firmy osobno i definiować różne systemy dla różnych firm
- raporty: dodano element „miejsce wykonywania pracy” (umowa o pracę) do raportu obecności
- delegacje: dodano opcję „zapłacono kartą służbową” dla rozliczeń delegacji zagranicznych
- kalendarz-tabela: w konfiguracji pojawiła się możliwość dodania kolumny prezentującej różnicę dwóch wybranych kolumn
- wnioski – dane kadrowe: dodano nową opcję o nazwie „Zablokuj dodawanie nowych pozycji do słownika” w przypadku elementów o typie „słownik”. Po włączeniu tej opcji, system nie będzie przyjmować żadnych nowych wartości, które nie są obecnie dostępne w danym elemencie słownika. Aby dodać nowe pozycje do słownika, użytkownik musi teraz wykonać to w sekcji definicji elementu słownika w ustawieniach, korzystając z przycisku „Wartości słownika”