Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami w programie.
Poprawki:
- delegacje: usunięto podpowiadanie domyślnych godzin dla przejazdów delegacji
- delegacje: wyłączono notatkę w przypadku zbiorczych akceptacji rozliczeń delegacji
- delegacje: poprawiono wydruk dla delegacji. W poprzedniej wersji ucinało fragment tabeli
- kartoteki: poprawiono prezentowanie wartości w kartotekach w przypadku dużej ilości danych
- RCP: poprawiono informację o zakończeniu pracy na Smart Guziku
- wnioski: poprawiono błąd wyświetlania wniosków godzinowych w wymiarze dni (lista wniosków)
- wnioski: poprawiono błąd opisu wniosku – za mała ilość znaków uniemożliwia zapisanie wniosku urlop opiekuńczy art. 173(1)
- menedżer zadań: usunięto przycisk ‘Odśwież widoczność elementów’ z menedżera zadań. Przycisk był wykorzystywany w historycznych wersjach programu do poprawy błędu, który już nie występuje
- wnioski: eksport: poprawiono eksport danych kadrowych dla wartości słownikowych np. Urząd Skarbowy
Funkcje:
- wnioski: wydruk: umożliwiono zapisanie wydruku wniosku jako załącznik w wybranym katalogu dokumentów
- wnioski: wydruk: umożliwiono wydruk po dodaniu wniosku ‘Pozwól na drukowanie po dodaniu wniosku’
- wnioski: wydruk: umożliwiono generowanie własnych wydruków z wykorzystaniem dostępnych parametrów. Na wydruku można zamieścić dane z ustawień firmy, z wybranego wniosku, z kartoteki pracownika, dane bezpośrednio z wniosku i wybranego na nim użytkownika, ze szczegółów wniosku oraz danych historycznych. Dodano również możliwość grupowania elementów w ramkach
- wnioski: załączniki: dodano opcję „Wymagane przed ostateczną akceptacją”. Funkcja nie blokuje dodania wniosku bez załącznika, ale blokuje możliwość akceptacji, jeżeli jest wymagane dodanie załącznika przed zatwierdzeniem
- wnioski: dane kadrowe: dodano opcję ‘Nie pokazuj na formularzu’ na elemencie głównym
- wnioski: bilanse: umożliwiono prezentowanie ilości dni przysługujących urlopu w kafelkach bilansu na pulpicie – ‘Wybierz element określający maksymalny wymiar urlopu’
- wnioski: dane kadrowe: umożliwiono konfigurację podpowiadania wartości domyślnych według wybranych elementów – ‘Ustawienia reguł wartości domyślnych’
- RCP: dodano nowy typ RCP ‘Praca zdalna okazjonalna’
- kartoteki: umożliwiono opcjonalną zmianę nazwy domyślnych elementów ‘data rozpoczęcia’ i ‘data zakończenia’ dla elementów w kartotekach
- kartoteki: kartoteki – umożliwiono opcjonalne wyświetlanie elementów ‘data rozpoczęcia’ i ‘data zakończenia’ w kartotekach
- kalendarz: ·tabela – dodano opcję ‘Wyszukaj’ w tabeli kalendarza w widoku wszystkich zdarzeń danego dnia
- kalendarz: tabela: dodano opcjonalne wyświetlanie stanowiska obok imienia i nazwiska użytkownika w tabeli kalendarza
- kalendarz: tabela: w konfiguracji podsumowań tabeli dodano kolumnę ‘Nadgodziny’
- raporty: dodano możliwość generowania raportów własnych w module ‘raporty’
- ustawienia: RCP: umożliwiono wybór sposobu informowania o rozpoczęciu/zakończeniu pracy w Smart Guziku