Umowa serwisowa dedykowana jest Użytkownikom oprogramowania Symfonia, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.
W ramach umowy serwisowej zapewniamy:
- bieżący nadzór nad poprawnością działania modułów,
- priorytet w dostępie do konsultacji wdrożeniowców,
- bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi,
- skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- instalacje aktualizacji zakupionych programów,
- powiadamianie o nowych wersjach programów,
- telefoniczne wsparcie technicznego – hotline,
- pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań,
- zapewniamy kopie bezpieczeństwa w chmurze,
- umowa serwisowa może być indywidualnie konstruowana pod potrzeby klienta.
Na życzenie naszych Klientów na podstawie umowy serwisowej możemy również objąć opieką sprzęt komputerowy oraz podjąć się administrowania serwerem i siecią komputerową.
W sytuacjach kryzysowych, w ramach Umowy, gwarantujemy naszym Klientom priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy Użytkownikom. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacje z zakresu funkcjonowania systemów.