Szanowni Państwo,

W związku z licznymi sygnałami związanymi z problemami jakie napotkali w dniu dzisiejszym użytkownicy aplikacji NASZ BANK, przygotowaliśmy stosowny PATCH.
Prosimy o samodzielne zainstalowanie aplikacji (rekomendowana forma aktualizacji – niewymagająca kontaktu z zespołem wdrożeniowym SOFTLANDII) lub wymienić sam plik .exe w katalogu instalacyjnym.

Stosowny PATCH został wydany do wersji subskrypcyjnej. 

Komunikat dotyczy klientów, których komunikacja z bankiem oparta jest na pliku MT 940. Problemy z funkcjonowaniem aplikacji nie występują w przypadku wersji której komunikacja z bankami oparta jest na funkcjonalności WEBSERVICE.

Poniżej odnajdą Państwo stosowne pliki oraz instrukcję instalacji:

Instalator:
https://mapsolutions.pl/download/naszbank/NB.zip

Plik exe:
https://mapsolutions.pl/download/naszbank/NaszBank.exe

Instrukcja instalacji:

INSTALACJA_NB

 

Zachęcamy do aktualizacji!

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.