Umowa serwisowa

Umowa serwisowa dedykowana jest Użytkownikom oprogramowania Symfonia, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.

W ramach umowy serwisowej zapewniamy:

  • bieżący nadzór nad poprawnością działania modułów,
  • priorytet w dostępie do konsultacji wdrożeniowców,
  • bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi,
  • skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów,
  • instalacje aktualizacji zakupionych programów,
  • powiadamianie o nowych wersjach programów,
  • telefoniczne wsparcie technicznego – hotline,
  • pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań,
  • zapewniamy kopie bezpieczeństwa w chmurze,
  • umowa serwisowa może być indywidualnie konstruowana pod potrzeby klienta.

Na życzenie naszych Klientów na podstawie umowy serwisowej możemy również objąć opieką sprzęt komputerowy oraz podjąć się administrowania serwerem i siecią komputerową.

W sytuacjach kryzysowych, w ramach Umowy, gwarantujemy naszym Klientom priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy Użytkownikom. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacje z zakresu funkcjonowania systemów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.