Ścisła współpraca producenta oprogramowania Symfonia i lidera rynku e-commerce w Polsce firmy IdoSell pozwoli tysiącom sklepów internetowych na jeszcze lepsze korzystanie z oprogramowania, które doskonale wspiera sprzedaż i zarządzanie magazynem.

Firmy decydując się na współpracę zapewnią swoim klientom dostęp do szybkich, korzystnych i łatwych we wdrożeniu funkcjonalności, poprawiających komfort pracy i szybkość obsługi klientów. Dzięki temu firmy korzystające z platformy e-commerce IdoSell, które korzystają jednocześnie z oprogramowania Symfonia mogą mieć pewność, że wszystkie zmiany będą kompatybilne z ich sklepem. Będą mogły m.in. obsługiwać w jednym miejscu dokumenty fakturowo-księgowe, magazyn, procesy obsługi klienta (płatności, ustalanie cen).

W praktyce współpraca Symfonii i IdoSell to połączenie w jeden system platformy do sprzedaży online z oprogramowaniem do zarządzania zasobami firmy, czyli systemów ERP, które w znaczący sposób pomagają w wymianie setek czy tysięcy dokumentów miesięcznie i automatyzacji obsługi całego łańcucha sprzedaży.

 

xxxx

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

yyyy