Usługi

Firma SOFTLANDIA oferuje państwu korzystanie z usług w ramach pojedynczych godzin serwisowych, bądź umowy stałej. Świadczymy usługi szkolenia, wdrożenia oraz serwisu.

Wdrożenie programów z pakietu SYMFONIA® polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów.

Szkolenie personelu z zakresu obsługi programów z pakietu SYMFONIA® polega na prezentacji i omówieniu całego programu, poszczególnych jego funkcji, metod posługiwania się nimi i odpowiedzi na wszystkie zadane pytania. Celem każdego szkolenia jest poprawa efektywności pracy i wykorzystanie wszystkich zalet programów przez przyszłych użytkowników.

I. USŁUGI SERWISOWE NIE OBJĘTE STAŁĄ UMOWĄ:

Usługa

Ilość godzin

Cena netto za godzinę

Szkolenie, wdrożenie, serwis

1

140

Szkolenie, wdrożenie, serwis

2-5

130

Szkolenie, wdrożenie, serwis

6-10

120

Szkolenie, wdrożenie, serwis

11 i więcej

110

Dojazd poza Szczecin

1 km

1

Usługa „Z nami łatwiej” *

1

90

* cena promocyjna do wykorzystania raz na 6 miesięcy przy zakupie programu, uaktualnienia lub rozbudowy.

II. USŁUGI SERWISOWE OBJĘTE STAŁĄ UMOWĄ :

Istnieje możliwość zawarcia z firmą SOFTLANDIA umowy serwisowej w ramach której świadczone są usługi zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Szczegółowe warunki umowy uzgadniane są indywidualnie w zależności od potrzeb klienta.

Lp.

Usługa

Ilość godzin

Cena netto za godzinę

1.

Szkolenie, wdrożenie, serwis ze standardowym 24 godzinnym czasem reakcji

1

95

3.

Dojazd poza Szczecin

1 km

1

*Do podanych cen należy doliczyć 23% z tytułu podatku VAT.


 

Newsletter system Jeśli chcą państwo otrzymywać od nas najnowsze informacje, prosimy o zapisanie swojego adresu e-mail.